//Forever Imperfect

Monday, December 17, 2012 @ 9:24 AM | 0 Comment [s]







Dhaniyah Izzati
semalam aku pergi sekolah. tapi aku tak jumpa kau. sebab kau dah takda kat sini lagi :'( kau dah pindah, jauh plak tu. kau tau tak? since kau bagitau aku kau nak pindah dok PD, aku rasa something. aku rasa aku hilang someone. apa lah nasib aku kan. sorang sorang aku hilang. semua pindah tinggalkan aku kat sini. dulu Zaty tinggalkan aku. sekarang kau plak tinggalkan aku. korang tau tak? aku tak pernah anggap korang kawan aku. tak kisah lah kawan biasa or kawan baik or whatever lah kan. selama ni aku anggap kau dengan Zaty SAHABAT :') ye korang sahabat aku. pape cerita aku cerita kat korang kan? tapi lepas ni aku dah tak boleh nak camtu lagi. sebab sahabat aku dah takda dekat dengan aku. tapi korang, aku tak salahkan korang pun. korang pergi jauh pun sebab nak capai cita cita korang kan? maybe dekat sana much better than sini :') even kau dengan Zaty tak ngam, aku tetap happy dengan korang. kau dengan Zaty always be my best sahabat :') hope dapat jumpa korang lagi.

Lots of Love, Nur Asyiqin


| Newer Post
The Disclaimer

Welcome to my official blog :) Do follow me guys.

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!